Nedap 2018

 

OPDRACHT

Nedap wil zich positioneren als marktleider, autoriteit en voorloper op het gebied van toegangscontrole voor personen en voertuigen. Aan ons de vraag om – met die positionering in ons achterhoofd – een stand te ontwikkelen voor de IFSEC in Londen die bijdraagt aan de brand awareness van Nedap.

 

WERKWIJZE

Twaalf producten met elk hun eigen USP’s: Nedap had genoeg te vertellen. En daarom pasten we AR (augmented reality) toe. Bezoekers scanden de markers van elk product met een iPad en ontdekten op die manier het verhaal achter het product. Zo bleef de stand rustig en overzichtelijk… maar was er wél genoeg te beleven.

Ook de spiegelwand van 10 bij 4 meter was een echte eyecatcher. Net als de producten van Nedap weerspiegelde deze wand de omgeving. Als ‘spiegel’ van informatie gelooft Nedap in ‘seeing is believing’. En dat zag je in de stand!

 

RESULTAAT

Op een onderscheidende en vernieuwende manier vertelden we het verhaal van Nedap. We creëerden brand awareness op een manier die past bij de identiteit van Nedap. En met een blik op de toekomst.