Een sterk merk met een eigen identiteit

Ons doel is om elk merk sterk neer te zetten. Sterk vanuit zichzelf met een éigen verhaal en gezicht. Maar ook krachtig te midden van het ‘landschap’ van andere merken.

Doorgronden

Een sterk merk neerzetten vraagt om doorgronden ‘wie’ het merk is (identiteit) en begrijpen hoe de markt in elkaar steekt. Daarvoor gebruiken we verschillende methodes. Van deskresearch en interviews met klanten tot aan interactieve workshops met medewerkers of rondleidingen. De keuze daarin hangt altijd weer af van de case. Wij kunnen uiteindelijk pas een gefundeerde mening hebben – en zinnig advies geven –als we de merkidentiteit, markt- en klantinzichten in beeld hebben.

Eindresultaat

Het eindresultaat vertaalt zich naar woord, beeld en strategie. We maken jullie merk en onderscheidend vermogen voelbaar voor de interne organisatie én de markt. Dat doen we aan de hand van een conceptgedachte: een soort kapstok voor alles wat je communiceert. Dit levert een consistente én treffende manier van communiceren op waarmee je weer lange tijd vooruit kunt. Om je merk te laten groeien. Het enige dat je dan nog te doen staat? Die kapstok toepassen. Door een keuze te maken in middelen en zo stap voor stap de positionering uit te rollen. Vanzelfsprekend kan Artica daar in allerlei vormen een rol in spelen. Het is maar net wat het beste bij jullie past.

Meer informatie?

Wil jij meer informatie over een positioneringstraject? Ben jij benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Bekijk onderstaande cases of neem contact op met Twan Eshuis, via onderstaande knop of telefonisch via 0541-680666.

Cases

Case Wouter Witzel       Case Euroma