Ondertussen bij Artica...

We zijn altijd lekker druk met mooie dingen maken. Daar laten we je graag van meesnoepen. Vandaar deze snackable updates. Ook lekker. De echte fans weten ons op Facebook en Instagram te vinden. Wil je meer dan ons alleen bijbenen? Duik dan in ons portfolio.

 

  • Ken jij Los Taqueros al? Dit merk maakt deel uit van moederbedrijf Signature Foods, ook bekend van bijvoorbeeld Heks’nkaas en Johma. Los Taqueros is bedenker en maker van warme hapjes met Mexicaanse swing. Feestelijke hapjes die je makkelijk in de oven kunt opwarmen.

  • Diversiteit op de werkvloer doet ons goed. Maar daar hebben we elkaar voor nodig! Met de campagne Future of Twente zet Artica zich in voor meer vrouwelijk talent in het bedrijfsleven… en daarbuiten. Samen met onze partners willen we een springplank zijn voor vrouwelijk talent in de regio Twente door kansen te creëren op het gebied van opleiding, werk, sport en cultuur. Vandaag is Future of Twente officieel gelanceerd.

  • Door Henk Velthuis, algemeen directeur 

    Het is alweer een jaar geleden dat ik een blog schreef over de bijzondere tijd waarin we zaten. En nog steeds zitten. Ik sloot mijn verhaal af met een gevoel van trots: “Bij Artica zet iedereen zijn of haar schouders eronder en maken we samen het beste van de situatie. Het is onmeunig mooi dat we een team hebben dat er met z’n allen voor gaat.” Nu, een jaar later, kan ik dat alleen nog maar meer benadrukken. ...

  • Door Hilde Holland, projectmanager

    Je kent hem inmiddels vast wel. Die vraag van familie en vrienden over hoe ze bij jou op het werk de coronatijd door weten te komen. Het antwoord op deze vraag is voor mijn kringen extra interessant, omdat ik me begeef in een sector die volledig op z’n gat ligt: (internationale) standbouw. Uitspraken zoals “Voor jou zal er nu vast weinig te doen zijn” en “Het is zeker even afwachten tot alles weer normaal is, of niet?” komen dagelijks voorbij. 

  • Door Lynn Irene, community manager

    Van worstenbrood naar krentenwegge. Van de hectische binnenstad naar het serene platteland. En van een zachte G naar de lange óóó; allemaal onderdelen van de transitie die ik heb meegemaakt gedurende mijn verhuizing van het zuiden naar het oosten. Waarom besloot ik eigenlijk om te switchen van windstreek en daardoor ook van reclamebureau? Ik leg het je graag even uit!

  • Nadat het maanden stil was in de standbouw, krabbelt de sector weer een beetje op. Langzaam maar zeker worden er weer beurzen georganiseerd - natuurlijk op een veilige manier. Eindelijk! En dat merken we ook bij Artica.

  • Je hebt bite away® de laatste maanden misschien al voorbij zien komen. Via tv, social media of online bannering.

  • Door Hilbert Seine, art director 

    Full service is voor velen een beetje een vieze term. En dat snap ik ook wel. Het suggereert dat je van alles doet, maar van alles maar een beetje. Alsof de creatief directeur de social media pagina’s beheert en de traffic manager meedenkt over een nieuwe corporate identity. Maar wat voor mij persoonlijk de kern van full service is, is dat je niet afhankelijk bent van een middel. En daarom vind ik het prima om Artica een full service bureau te noemen. Al noem ik ons zelf liever een merkenbouwer. 

  • Door Ruben Kremer, managing director 

    Met de uitbraak van corona viel het beurslandschap stil. Van letterlijk rennen en vliegen naar ineens helemaal niks. En nog altijd zitten we in die situatie. Langzamerhand krabbelen de eerste evenementen weer op, maar waar het precies naartoe gaat? Niemand weet het. Ik ook niet! Maar wat ik wél weet is dat mensen áltijd behoefte blijven houden aan live communicatie...

  • Door Hans Snoeijink en Brahma T. Ramsodit

    Stel: je richt je eigen bedrijf op. Of je brengt een nieuw product op de markt. Of je wilt je bedrijf opnieuw positioneren. Welke naam geef je dat dan? En wanneer is een naam een goede naam? In ons vak komen we naamcreatie veel tegen. Hans en Brahma deden de afgelopen jaren veel van dit soort projecten en gingen met elkaar in gesprek. Wat is nou het geheim erachter… en hoe kom je tot zo’n naam?