Ondertussen bij Artica...

We zijn altijd lekker druk met mooie dingen maken. Daar laten we je graag van meesnoepen. Vandaar deze snackable updates. Ook lekker. De echte fans weten ons op Facebook en Instagram te vinden. Wil je meer dan ons alleen bijbenen? Duik dan in ons portfolio.

 

  • Door Heleen Molendijk, communicatieadviseur 

    Je hebt van die projecten waar je eigenlijk alleen maar van kunt dromen. Een actueel thema, intensieve samenwerking, veel verantwoordelijkheid, co-creatie met de klant, diverse collega’s die meewerken en een langdurig traject. Het leuke is dat wij zo’n ideaal project hebben: Glasvezel buitenaf. Vanaf begin 2016 ben ik intensief betrokken bij dit project. 

  • Door Hans Snoeijink en Hilbert Seine

    Mega winkelformules, eindeloos veel kant-en-klaar maaltijden, schreeuwende advertenties én grote contrasten tussen arm en rijk. Hongkong heeft het allemaal. In deze smeltkroes van oost en west dompelden wij ons een week lang onder in de wereld van food en retail.

  • Door Kylie Leussink, junior copywriter

    Zo’n anderhalf jaar geleden zette ik letterlijk en figuurlijk mijn eerste stap binnen Artica. Met zweethandjes, knikkende knieën en een mager portfolio deed ik een gooi naar mijn allereerste stageplaats. Ik had geen idee hoe het er in een reclamebureau aan toeging.

  • Door Karlijn Kolthoff, art director

    Dagelijks kom je wel honderden mensen tegen. Als je over straat loopt, naar de sportschool gaat of naar je werk rijdt... Ieder mens heeft een eigen uitstraling en verhaal. De een uitgesproken, de ander ingetogen. Niet alle mensen vallen op en de meeste zul je je later niet meer herinneren. Bij merken is dat hetzelfde. 

  • Door David Wesselink, vormgever

    Een goede foto moet mensen raken. Maar wat iemand raakt, is natuurlijk heel persoonlijk. Daarom bestaat er niet per se een goed of fout als het gaat om foto’s. Alhoewel... laten we het erop houden dat er in de reclamewereld in ieder geval veel verbetering mogelijk is. 

  • ​Samen met food designer Marielle Bordewijk ontwikkelde Boboli onlangs een vijftal nieuwe broodconcepten. Heerlijke focaccia’s voor in de oven, met namen als Mediterraneo en Festivo.

  • Door Twan Eshuis, commercieel manager 

    De grootste drijfveer in mijn werk blijven voor mij altijd mensen. Ik ben echt een mensenmens. En dat moet ook wel in mijn functie. Enerzijds natuurlijk de klanten. Klanten bedienen, binnenhalen en binden. Maar daarnaast zijn ook collega’s mijn drijfveer.

  • Internationaal projectmanager bij Artica... dat klinkt leuk, maar wat houdt dat eigenlijk in? Een veelgestelde vraag. Denise en Riëtte weten het als geen ander. Respectievelijk 3,5 en 11 jaar zijn ze verantwoordelijk voor standbouw-projecten bij Artica.

  • Voor de toonaangevende tuinbeurs Spoga ontwikkelden we voor onze klant Hartman een compleet nieuwe stand. 

  • Artica gaat aan de slag voor de merken Peroni, Grimbergen en Meantime, die onder de Koninklijke Grolsch vallen.