Creativiteit in corona-tijd

Een gekke tijd die van ons allemaal veel vraagt. Ook van onze klanten. Maar juist nu zijn we trots dat we voor en mét zulke mooie merken mogen werken. Merken die juist in deze tijd hele creatieve dingen doen. Samen gaan we ervoor!

Chiquita

Jullie kennen natuurlijk onze klant Chiquita, voor wie we al een jaar de content management verzorgen. In het logo heeft Miss Chiquita een prominente rol. Althans, normaal gesproken. Want momenteel blijft Miss Chiquita even thuis! Verder zijn we met Chiquita druk met allerlei posts gericht op fun en samen zijn. Juist deze tijd vraagt om wat positiviteit!

Demcon

Klant Demcon is veel in de media, dat is je vast niet ontgaan. Ze zetten momenteel alles op alles om de komende weken 500 beademingsapparaten te ontwikkelen voor de IC’s in Nederland. Go, toppers! En ondertussen werken wij verder aan een project rondom ‘creating shared value’, wat juist nu urgenter is dan ooit.

Grolsch

De actie #helpdehoreca gaat momenteel viral op social media. Grolsch is een van de initiatiefnemers van deze actie. Wij kunnen dat ook alleen maar steunen natuurlijk en dagen onze partners en klanten uit hetzelfde te doen :-)

Glasvezel buitenaf

We hoeven elkaar niet te zien om ons verbonden te voelen. Maar dan is een goede internetverbinding wel essentieel. Juist in buitengebieden, waar dat niet vanzelfsprekend is. Dat snapt Glasvezel buitenaf maar al te goed. Daarom communiceren we nu - naast de gebruikelijke communicatie - extra berichten die ons allemaal verbinden.

Maar ook maatschappelijk zet Glasvezel buitenaf zich in. Bijvoorbeeld door de voedselbanken - die momenteel veel tekorten hebben - dozen vol paaseitjes te doneren.

Zuivelhoeve

De Zuivelhoeve introduceerde onlangs de ‘Kaasboer on tour’, speciaal voor mensen die de deur niet uit mogen, kunnen of willen. Consumenten kunnen dus voortaan de producten van de Zuivelhoeve makkelijk thuis bezorgd krijgen… in de mooie nieuwe verpakkingen van onze hand!

De Groene Weg

De biologische slagerijen van De Groene Weg worden gelukkig nog goed bezocht. Wel met de nodige maatregelen natuurlijk, waaronder de vloerstickers die wij maakten voor alle winkels. En nu mensen niet naar een restaurant kunnen, haken we daar mooi op in… met thuistafeltips! Gekoppeld aan de weekaanbiedingen van De Groene Weg delen we voortaan online elke week lekkere recepten, wijntips en spelletjes voor de kinderen, gekoppeld aan leuke acties. En we ontwikkelden een unieke kleurplaat!

En verder…

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Mooi om te zien welke positiviteit er de laatste weken rondgaat, naast alle serieuze berichten. Ook internationaal. Daarom sluiten we af met een van onze favoriete corona-inhakers van Audi:

Wat is jouw favoriete uiting in deze corona-tijd? Deel het met ons!