Een goed gevoel brengt je een heleboel!

Roerink Foodfamily, moederbedrijf van Zuivelhoeve en HEKS’NKAAS®, vroeg ons een merk te creëren rondom een geitenkaas-product van De Lingehof. We pakten flink uit. Van merknaam tot logo, van brandstory tot verpakking. Alles om ervoor te zorgen dat het merk zijn plek in de markt kan veroveren. Inmiddels staat er een plan op poten om Happy Goat met een sterke onlinecampagne te lanceren. Wordt vervolgd dus!

 



Happy Goat vindt zijn oorsprong op zorgboerderij De Lingehof.
Mensen met een beperking zorgen onder begeleiding voor een prettige leefomgeving voor de geiten. Zo genieten zij van hun vrijheid, terwijl wij genieten van een smeerbare geitenkaas zonder kunstmatige toevoegingen. Smakelijk bij borrel en brood. Binnenkort in de supermarkt!

 

Brandstory Happy Goat

Update 1 september 2016:
De introductie van Happy Goat ligt alweer een tijdje achter ons. De verkoop gaat goed en we hebben weer nieuws te melden. 

Nieuwe smaken

Happy Goat breidt het assortiment uit met 2 nieuwe smaken; Honing & Vijg en Tomaat & Paprika. Deze nieuwe smaken moeten nog meer mensen aanspreken en zijn verkrijgbaar bij de huidige verkooppunten. 

Internationaal

Ook in het buitenland geniet jij binnenkort van deze heerlijke geitenkaas. Happy Goat breidt de verkoop uit en is binnenkort ook verkrijgbaar in de supermarkten in België, Duitsland en Frankrijk.