Horecava 2019
De Horecava is een beurs waar we bij Artica altijd erg naar uit kijken. En nee… niet alleen omdat we zo van eten houden. Vooral omdat het een grote beurs is in eigen land waar we elk jaar goed vertegenwoordigd zijn. Voor de Horecava hebben we dit jaar voor maar liefst zes klanten een beursconcept ontwikkeld en gebouwd. Van briefing tot concept en op- en afbouw: er gaat heel wat vooraf aan de start van zo’n beurs!
Hoewel de beurs in januari was, begonnen wij in het voorjaar van 2018 al met de voorbereidingen. Vaak is een beursstand namelijk meer dan alleen een stand bouwen. Met ENKCO doorliepen we een positioneringstraject met als klap op de vuurpijl een grote lancering op de Horecava. Samen werkten we nauw samen om ENKCO de uitstraling te geven van een toonaangevend merk met de beste gehaktbal van Nederland. Vanuit vele gesprekken, marktonderzoek en brainstormsessies creëerden we uiteindelijk een nieuwe uitstraling en pay-off. En die vertaalden we door in de fotografie, huisstijldragers, een nieuwe website, verpakkingen én een nieuwe beursstand! De Horecava was het startpunt van de 360 graden uitrol. En het leuke is… dat bleef niet onopgemerkt!