Smaak het verschil

Beemsterkaas wil de horecaondernemer vertrouwd maken met de karakteristieke smaak uit de Beemster. Wij realiseerden hiervoor het allesomvattende thema ‘Smaak het verschil’, met behulp van de insights van Het Foodatelier.

Beemster Kaas Logo

Het doel? Het merk Beemsterkaas een boost geven bij de foodprofessional. Dit resulteerde onder meer in een standontwerp waarmee we in de look-and-feel ons richtten op de out-of-home market. Daarnaast droegen wij dit thema uit in brochures, leaflets en een heus Beemsterkaas- en bierplankje. Met het Beemsterkaasmeisje wist Beemsterkaas zich ook op de Horecava smakelijk in de kijker te spelen. Inmiddels ligt de Horecava achter ons en gaan we verder met de uitrol van nieuwe middelen. Goede smaak moet nou eenmaal geproefd worden!

Beemster Brochures

Beemster Meisje Kaas Horecava

Beemster Stand Horecava

Bruchures Kaas OOH Beemster