Resultaat boeken met online marketing

Met online marketing kun je hele mooie resultaten boeken. Mits je het goed inzet. Want online marketing is niet iets wat je eenmaal opzet en waar je vervolgens nooit meer naar om kijkt. Online marketing vraagt om een strategie passend bij jouw merk. Én om structureel goede content.

It’s all about you... and your content

Of het nou gaat om je website, een Facebookpagina, LinkedIn-campagne of advertising: online marketing is nooit een doel op zich, maar een middel om je doel en doelgroep te bereiken. Om je verhaal te vertellen en te laten zien wie je bent. Welk verhaal dat is, volgt uit jouw identiteit en strategie. Wij kijken altijd samen met jou wat je wilt bereiken en wat daarvoor de beste manier is (of manieren zijn). Vervolgens gaan we aan de slag met een contentkalender. Die vullen we ook zoveel mogelijk in, zodat ‘ik was druk’ of ‘ik wist niet wat ik kon plaatsen’ geen excuus meer is. Je hebt meer te vertellen dan je denkt!

Zaadjes planten

Met online marketing heb je niet van vandaag op morgen resultaat. Dat is belangrijk om je te beseffen. Als jij erin gelooft dat nú zaadjes planten je op termijn werk oplevert, dan zitten we op één lijn. Bouwen aan je merk, merkvoorkeur creëren, autoriteit uitstralen, een klantrelatie opbouwen... het zijn zomaar wat voorbeelden van resultaten die je boekt met online marketing.

Meer informatie?

Wil jij meer informatie over online marketing? Ben jij benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Bekijk onderstaande cases of neem contact op met Iris Weijenborg, per e-mail via iwg@artica.nl of telefonisch via 0541-680666.

Cases

Case Vivera       Case Bruins       Case Vegter